Tuesday, July 4, 2017

鄧智偉 : 林憶蓮係Legendary,好有特色

HK01 : 汪明荃雞仔聲唱足50年? 鄧智偉:唱歌最緊要有獨特性
2017-06-13
一個歌手要成功,要夠紅,一把靚聲當然唔少得,但有好多人可能因為天生一把雞仔聲而卻步,但你又記唔記得樂壇有唔少雞仔聲歌手,而且仲有一啲仲要係天后級,所以邊個話雞仔聲唔得!
被指雞仔聲的汪明荃,曾經因為翻唱楊千嬅的《少女的祈禱》,成為網友寵兒。
著名音樂監製鄧智偉表示,佢從來唔會用雞仔聲,鵝公喉,老牛聲嚟形容任何人:「我從來唔會用哩啲字眼,亦唔知道有咩分別。我覺得其實有無所謂嘅雞仔聲都唔重要,唱歌最緊要有獨特性,依家好多人開始聽慣以前嘅聲線,所以我覺得聲線越獨特越好,越有signature(特色)先會有人關注。我唔理佢把聲『好虛』,『鞋鞋哋』定係『好薄』,其實都有佢哋嘅特色,只要唔係五音不全,有唱功,識唱歌,加上監製識去搵啱佢哋嘅歌就可以。」(現時邊個歌手有特色?)鄧志偉:「冇!林憶蓮係Legendary,好有特色,但好可惜新一代真係冇!」
(阿姐)汪明荃入行50年,不論歌曲或電視劇甚至主持節目樣樣皆精,除了粵劇及電視劇,唱歌事業上亦有唔少代表作包括《金絲雀》、《萬水千山總是情》及《勇敢的中國人》等等。「阿姐」除了喜愛演繹自己歌,也不時翻唱後輩嘅作品。「阿姐」曾經因為翻唱楊千嬅嘅《少女的祈禱》引嚟網友追捧,發起「發動高登力量」萬眾齊心支持汪明荃活動。
林憶蓮
天后林憶蓮,實力不容置疑。年紀輕輕就入電台做DJ嘅佢,1985年入樂壇,當年入行時被指雞仔聲所以不被睇好,結果唱出多首金曲:《灰色》、《灰色》、《明天是否愛我》、《依然》、《激情》、《傷痕》及《至少還有你》等等紅遍大中華,1995年專輯《Love, Sandy》總銷量達400萬。
王菀之
演戲唱歌作曲樣樣掂嘅王菀之,雖然成日被指有一把雞仔聲,但剛出道已被人形容為「天籟之音」。2012年推出由林夕填詞嘅作品《留白》,更奪得,「四大音樂頒獎禮歌曲獎」及,「十大勁歌金曲頒獎典禮金曲金獎」,「天籟之音」美譽實至名歸。
泳兒
歌手泳兒,當年參加,「2005年度英皇新秀歌唱大賽」,憑住出色嘅唱功,奪得亞軍並簽約英皇娛樂成為旗下歌手。泳兒參賽嘅時候已經被指聲線似王菲,出道後亦有翻唱王菲作品《天空》,今年亦推出與黎瑞恩合唱嘅新歌《搖籃曲》。

No comments: