Tuesday, September 27, 2016

蘋果 : 唱哥哥梅姐名曲 倫永亮借憶蓮「上身」助勢

葉德嫻(Deanie)、倫永亮同趙增熹一連兩場嘅演唱會,噚晚喺會展舉行尾場演唱,獲白雪仙、陳寶珠、張敬軒、劉兆銘、梁思浩、林日曦、許愿等捧場。
演唱會內容同第一場冇咩分別,都係倫永亮同趙增熹對彈,佢哋彈貝多芬《第五交響曲》時,倫永亮唔知係真定係扮嘢,竟然唔啱拍子,又唔小心整到銅琴邊嘅咪架,好論盡。倫永亮有一節唱自己作畀張國榮、梅艷芳、林憶蓮嘅作品,唱到憶蓮嘅歌時,佢即展示有憶蓮以前舊唱片形象嘅衫:「我特登問過憶蓮可唔可以用呢張相,憶蓮話好,仲話可以令人諗起佢19、20歲嗰時。」
另一part係翻唱以前粵語片經典歌,倫永亮喺台上話:「今晚咁多前輩嚟,仙姐都有嚟睇,搞到我全晚都好緊張。」不過自稱見到仙姐好驚兼口窒窒嘅佢,轉個頭就拎仙姐嚟玩,佢哋講到仙姐有好多經典嘅表達聲音,Deanie姐叫倫永亮試吓扮,佢即刻扮仙姐用高8度嘅聲「呀」咗一聲,倫永亮又多謝寶珠姐捧場。
Deanie姐、倫永亮同趙增熹喺完騷後一齊受訪,佢哋都話今次個騷好玩又開心。問到得兩場係咪唔多夠喉?趙增熹話:「如果冇人買飛一定蝕,啲人可能見我哋3個好木獨,唔會似搞到個騷可以咁開心,結果比較辛苦,因為Deanie有啲名曲唔肯唱,今晚都只係唱咗3首經典歌。」Deanie姐就反指趙增熹好有唱歌potential。
原本第一場晚有啲鹹濕笑話,將粵語片年代嘅艷情片戲名講晒出嚟,但噚晚嗰場就cut咗,佢哋話見觀眾反應唔太好,所以唔再講。趙增熹又講到事前做咗一個資料調查關於粵語片嘅歌,諗過要用邊種方式表現出嚟,倫永亮就話本身剪咗兩分鐘嘅片,但要好貴版權費,用得少少就唔抵,所以最後冇用。
至於會唔會開巡迴演唱會?Deanie和倫永亮都話可以,趙增熹話:「唔蝕可以搞,最重要唔係要賺幾多,而係自己鍾意,又搵到兩個好歌手。」

No comments: