Saturday, April 2, 2016

[翻唱碟新單曲] 笛子姑娘

原唱 : 葉振棠 / 詞 : 林振強 / 曲 : 杉田二郎, 高石友也 / 編 : 恭碩良 / 監 : 倪凱民, 恭碩良, 包以正
"笛子姑娘"是林振強當年寫給患癌逝世的妹妹, 憶蓮選這首歌部份原因應該是向林振強致敬.
https://www.kkbox.com/hk/tc/album/QTCXlrkXrbzrRy0Fryf30091-index.html


Sandy林憶蓮剛於復活節期間完成〈PRAṆAVA /造樂者世界巡迴演唱會-香港站〉,相信帶比大家一個非常難忘嘅音樂旅程! 而演唱會中憶蓮更透露,喺佢成長路上有好多具有代表性而又對自己產生影響嘅廣東歌,令佢想將喜歡嘅歌曲重新演繹並製作成專輯,希望藉著過往嘅經典作品,發揮廣東音樂精神!
〈#笛子姑娘〉就係今日要率先帶比大家嘅一首經典!
呢首歌係由詞壇聖手林振強改編成中文詞,寫一個富詩意而悲淒嘅愛情故事,原唱為葉振棠。全新版本中,音樂部分帶有Country味道,樂器編排充滿層次感,令歌曲中愁緒層層累積,既保留原曲之傷感氛圍,亦帶出一種全新感覺!葉振棠嘅版本就係以男主角第一身去交代與女子之間嘅經歷,而憶蓮嘅版本則以淡然唱腔唱出,就好似一個說書人,為大家道出呢個家傳戶曉嘅傷感愛情故事。
立即到各大數碼平台欣賞 林憶蓮 Sandy Lam 全新演繹嘅〈笛子姑娘〉:
https://UniversalMusicHongKong.lnk.to/TheLadyFlutistFP


【#林憶蓮 新歌《#笛子姑娘》!!聽咗未呀??】
憶蓮一連四場《造樂者世界巡迴演唱會》香港站圓滿落幕!呢個演唱會除咗為歌迷帶嚟一場超高水準嘅演出外,憶蓮亦俾咗個好消息我哋!就係佢將會推出廣東碟!!! 佢將重新演繹一啲喺自己嘅成長路上非常有意思嘅經典廣東歌!喺演唱會上面,佢就唱咗《天各一方》,而佢亦緊接派出另一首翻唱作品 - 《笛子姑娘》,好好聽呀!
立即聽: 林憶蓮 《笛子姑娘》
http://s.moov.hk/r?s=hDZWPo
一齊重溫《#造樂者世界巡迴演唱會》總結歌單!
http://s.moov.hk/r?s=VT9eDF

No comments: