Thursday, March 26, 2015

東網 : 恭碩良預告個唱林憶蓮一定嚟撐場

03月25日(三)
【on.cc東網專訊】 歌手恭碩良(Jun)現身連鎖快餐店為3月幸運顧客舉辦的驚喜生日派對擔任表演嘉賓,他表示能夠參與感覺很好:「我有好多歌都未試過Live唱,今次可以試吓啲歌。」
臭豆腐魚蛋就係驚喜
Jun又指演唱會籌備接近完成。問林憶蓮會否監場?他說:「唔使啦!佢會到嘅,佢仲叫咗朋友嚟,起初都有啲緊張,因為超過一年冇開騷,希望今年可以多啲分享音樂。」
至於會否製造驚喜給對方?他直言如果要辦也要如活動一樣隆重,但未必在情人節等節日送驚喜:「日日都係情人節啦!我諗起啱就會買。(佢鍾意驚喜?)咁大驚喜佢頂唔住,我哋好平常就得,好似食臭豆腐、魚蛋咁。」而他卻不愛驚喜派對,寧願一少群人可以聊天較好。
賣辣椒醬助救狗之家
Jun又透露新碟會在演唱會同日面世,屆時他更會售賣他的辣椒醬:「我去內地做嘢覺得加咗好食,兩年前搵到供應商,依家買咗500支,到時賣,因為我喺救狗之家收養咗狗仔,都會幫佢哋宣傳,扣除成本會捐晒畀佢哋。」有狗萬事足的他坦言狗仔為他們帶來很多歡樂,更認為自己已做爸爸,所以雖然善款不多,但希望為機構表達心意。


蘋果 : 明日26號恭碩良show,憶蓮會到
【同憶蓮唔玩驚喜】恭碩良賣辣椒醬幫狗狗
噚晚恭碩良(Jun)出席麥當勞喺SKY100舉行嘅顧客慶生驚喜派對,講到嚟緊佢有音樂會,話可以借今次個活動試下新歌。
問到到時女友林憶蓮(Sandy)會否監場?佢話:「都唔使啦,我大個仔,佢會到,佢都會叫埋朋友,自己都緊張,一年冇搞Event,15年係個好開始。」問平日會否俾驚喜女友?Jun話:「都要嘅,但係咁勁都唔會,未必會情人節送禮物,因為日日都係情人節,自己間中諗起適合嘅人都會買。」
咁會唔會送咁大surprise俾另一半?Jun話:「我同佢都頂唔順,我同佢平時都係食下魚蛋臭豆腐咁,我哋麻麻地Surprise Party,寧願去啲小型地方傾到計,自己好多口水,個show搞得七七八八,31號出新碟,第一次同Paco合作,諗咗啲嘢,賣埋恭碩良辣椒醬,之前食過一個辣椒醬好好味,搵到個生產商,生產咗500支。」Jun話到時扣除成本會捐去「狗狗之家」:「諗下屎橋,我隻狗喺『狗狗之家』領養,就不如喺show度搞啲嘢幫小狗,話晒o依家係一個Daddy(指狗仔),覺得佢帶俾屋企好多歡樂,想為狗仔做善事。」

No comments: