Tuesday, February 2, 2010

可凡傾聽 : 回味上海 林憶蓮專訪

東方衛視文藝頻道《可凡傾聽》的訪問,應該是記者會當天順便錄影的。
http://www.56.com/u66/v_NDkzMTc3MTk.html

4 comments:

seeaitch said...

長期想問:其實愛上一個不回家的人愛咗咁耐,傷痕又傷咗十幾年,點解次次D訪問都好似新星介紹我的前半生又係6+1+1等於八囉!上海雲吞囉!陪朋友囉!亞蓮係舊相好亞媽係大方囉!....咁嘅。

跟住兩年後又嚟吖聽講你個名有段古嗰喎!

問嗰個唔理得咁多,戥答嗰個辛苦咋。陰功。

man_love said...

睇開D啦 , 唔問呢d仲有乜好問丫 ?
乜都話唔問得唔講得唔提得 .......
問既悶, 答既悶 , 睇既仲悶 !!!!
都慣啦 !!!!!

Anonymous said...

曹可凡本来就是个闷的主持人,他能问SANDY这些问题已经是很不错了。

再说这是上海卫视的节目,问一些上海的问题也是很正常的。象玫瑰园的TOPIC对于上海的观众还是很有趣的。而关于611的问题,我觉得以前内地也不了解的。总之有宣传就好。

Anonymous said...

文字媒體也是一樣,永遠由廿年前數起,得尾二兩三段講少少新D嘅嘢,重要係有D重覆,真係...