Thursday, October 22, 2015

蘋果即時 : 【狗仔出更】三人行睇戲 恭碩良輕攬憶蓮纖腰

2015-10-22
49歲林憶蓮同38歲恭碩良(Jun)四年前撻着發展「姊弟戀」,雖然兩人年齡相差11年,但完全冇阻兩人發展,恭碩良更由最初好抗拒畀記者影相,到依家即使發現記者都會笑笑口,同憶蓮越愛越高調;越愛越甜蜜,完全唔再避忌,盡情享受拍拖生活。
噚晚接近10點,《蘋果》發現恭碩良揸車載女友去數碼港拍拖睇戲,不過今次同行仲有一個年輕男,恭碩良抵達戲院門外,先畀憶蓮同年青男落車入戲院買戲票,憶蓮同年輕男亦明顯好熟絡,邊行邊傾,年輕男仲不時講到大聲笑。
噚晚佢哋睇嘅戲係10點鐘開場、湯漢斯主演嘅電影《換諜者》,因為已經到咗開場時間,所以憶蓮一入戲院即刻飛奔去買戲票,再等男友恭碩良泊好車後去小食部掃小食,最後足足遲咗10分鐘先入場。
不過,雖然睇少咗10分鐘,但恭碩良噚晚心情好靚,會合憶蓮後全程笑咪咪,不時用手輕攬女友纖腰,著黑衫牛仔褲,一身青春打扮嘅憶蓮就似足小女孩,男友買好汽水,佢就負責插飲管,相當細心。不過,相信佢哋噚晚睇戲前仲未食晚飯,事關三個人除咗買咗3大杯汽水,仲買咗熱狗同埋幾包爆谷,真係好肚餓喎!


蘋果日報 : 帶電燈膽睇戲照溫馨 恭碩良攬腰 憶蓮冧笑
2015-10-23
【數碼港】今年49歲嘅林憶蓮同38歲恭碩良拍拖4年,雖然兩人年齡相差11載,但呢對「姊弟戀」發展得好好喎,恭碩良更由最初好抗拒畀記者影相,到𠵱家即使發現記者都會笑笑口,同憶蓮越愛越甜蜜。
前晚接近10點,恭碩良揸車載女友去數碼港拍拖睇戲,不過今次唔係二人世界,同行仲有一個年輕男,恭碩良抵達戲院門外,先畀憶蓮同年輕男落車入戲院買戲票,憶蓮同年輕男明顯好熟絡,邊行邊傾,年輕男仲不時講到大聲笑。
掃10分鐘小食
前晚佢哋睇湯漢斯主演嘅電影《換諜者》,套戲係10點鐘開場,但佢哋抵步時已經差唔多係開場時間,所以憶蓮一入戲院即刻飛奔去買戲票,恭碩良泊完車後小跑步急急會合女友,但入場前三人喺小食部掃小食掃足10分鐘。
而恭碩良前晚心情相當好,會合憶蓮後全程都笑咪咪,又不時用手輕攬女友纖腰,着牛仔褲青春打扮嘅憶蓮就似足小女孩,全程依偎喺男友身邊。不過,相信佢哋前晚睇戲前仲未食晚飯,事關三個人除咗買咗3大杯汽水,仲買咗熱狗同埋幾包爆谷,好似真係好肚餓!

No comments: