Saturday, September 26, 2015

憶蓮新碟有三位監製

恭碩良同憶蓮唔講公事:但音樂交流幾Professional
2015-09-26
恭碩良(Jun)噚晚喺銅鑼灣名店坊擔任嘉賓,並唱咗三首歌。問到嚟緊中秋節點過,Jun就九唔搭八話:「喺北京返嚟香港,主要做唱片製作,同英國及內地監製見面,此行為Sandy(林憶蓮)新碟監製,碟中有三位監製,我係其中一位,原本應承Sandy唔好講,隻碟進行第二個階段,未知幾時正式出街。」
Jun又話去完內地做碟後,發現好多好耐冇見歌手,自己都希望佢哋出返嚟,問佢例如邊個呢?Jun話:「我自己就92﹑93年出道,希望彭羚,你問我我就咁噏啦,總之想一啲好似Sandy咁有功力﹑亦咁有代表作的人出返嚟,係好開心的事。」
問到Sandy有冇表達滿唔滿意佢製作呢?Jun再次九唔搭八話:「我哋好多公事都唔講,但音樂交流就幾Professional,我哋有共通點0架,音樂係我哋幾好嘅溝通。」
近期掀起麥當娜搶飛熱,問佢有冇搶到?佢話:「有呀有呀,搶到呀﹗」咁犀利,咁搶到幾多呢?Jun先認真表示:「梗係搶唔到啦,自己都想去外國睇,點解會咁講呢?想試下講我搶到飛嘅感受。(坐喺螢幕前搶飛?)通常有人幫我手囉﹗」

No comments: