Wednesday, February 28, 2018

趙學而 : 大膽挑戰林憶蓮歌曲

頭條日報 : 4月開處女紅館騷 趙學而 齋賣靚聲:唱出女人心
2018-02-26
入行近三十年的趙學而,早年闊別樂壇多年,但走到今天,終於踏上了歌手夢寐以求的紅館舞台,將於4月28日上演首個「趙學而Right On Time演唱會2018」。學而認為時間剛剛好,好讓她把過往幾十年累積的經驗和感受充份地在舞台上展現出來,並預告個唱上齋賣靚聲唱出女人心聲,她說:「我係一個唔識跳舞嘅人,個唱唔會載歌載舞開party咁,反而不停唱我啲感性慢歌,女人對生活或感情睇法嘅歌,同Fans嚟個集體回憶!」一期一會,絕不加場!預祝人妻有個完美紅館騷。
88年參加新秀出身的趙學而,演繹過無數「好女人的情歌」,如《每隔兩秒》、《尋開心》、《自欺欺人》、《我恨我是女人》等,其中與王傑合唱的《誰明浪子心》,更是K歌必選。學而94年推出首張唱片,後來入TVB做主持及重心拍劇,其中《皆大歡喜》一拍就四、五年,但對唱歌有團火的她08年大膽自資出Hi-Fi碟,靚聲惹人垂青,獲邀上紅館。學而開心分享說:「入行咁多年,從來無欲望上紅館,一切處之泰然,因為我心態上未ready去做,始終太耐無唱歌。其實好多謝主辦商,佢哋由08年開始搵我,直至16年我喺九展舉行咗「我趙學而演唱會」後,反應好好,網民又幫我集氣推我上紅館,主辦商就即刻幫我入紙申請檔期,結果等了一年才批。」結果在天時、地利人和的情況下,成就出趙學而人生首個紅館個唱。
唱前輩金曲致敬
作為人生首個紅館騷,對把聲勁有要求的學而搵來重量級班底,學而說:「音樂總監搵嚟同我合作過Hi-Fi碟嘅何秉舜,佢好熟悉我啲歌,編曲上容易啲處理。服裝就係Tang Lai,監製係Mark(雷頌德),上年喺澳門開騷都係Mark做我監製。個唱上我唔會勁歌熱舞,不如專心啲練好啲把聲唱歌。我有好多感性慢歌,講女人對生活或感情嘅睇法,由《每隔兩秒》到《輸給戀愛的女人》,好似講緊女人成長咁,所以歌曲編排會打動少女、中女等唔同年齡層,有共鳴之餘亦可與Fans嚟個集體回憶!」大唱首本名曲外,曾翻唱歌手Hit歌大獲好評的學而亦揀了幾首前輩金典致敬,學而說:「我啱啱出道時,當時有啲當紅女歌手做人態度令我好欣賞,趁住今次個唱我揀了林憶蓮、關淑怡和王靖雯(現名王菲)嘅歌,大膽挑戰吓。」
預告性感晒腿
形象上,學而提到九十年代出道時已試過性感造型,今次踏上紅館,舞衣華麗之中亦不失性感。她說:「服裝方面,老公唔會控制我,一人做事一人當,性感對於我唔係大問題,最大難題係我太瘦,因為瞓得唔好,成日失眠,搞到咁多年嚟食極唔肥。尤其是早年情緒病好番,停咗食安眠藥後,晚晚諗嘢好難入睡, 家除咗去旅行relax啲瞓得好,其餘時間都無覺好瞓,可能精神壓力太大啦!所以為咗個唱要好努力增肥, 家每日食六,七餐,除咗瞓覺,無時無刻我都喺度食嘢咁滯。而且我唔使戒口,辣嘢、煎炸同肥膩嘢乜都食,粥粉麵飯我最歡喜,希望到時大家睇到我呢個小骨女露腿、騷膊等都靚啲啦!」11年跟拍拖多年的建築師男友Alan結婚,食量驚人的蘇太大爆和丈夫的飲食習慣南轅北轍,她笑說:「老公思想和胃口好西化,佢鍾意西餐;我喜歡食菜、魚、蛋等,兩公婆同枱食飯,可以佢食牛扒;我食蒸魚。平日湯水我負責,至於pasta、西餐,就老公搞掂。」學而非常感激老公幫輕家庭事,令她可以專心準備個唱。

No comments: