Monday, May 4, 2015

東網 : 許志安尾場騷 孖林憶蓮跳辣身舞

2015-05-04
許志安一連四場的紅館演唱會終於完美落幕,尾場吸引鄺美雲、梁漢文夫婦、張衞健、劉浩龍、小肥、黃偉文、Alan@Mr.及沈震軒等人捧場。安仔在尾場繼續唔錫身,剝衫赤膊大晒肌肉。而今場請來樂壇天后林憶蓮(Sandy)擔任嘉賓,二人一邊手拖手,一邊合唱憶蓮首本名曲《至少還有你》,安仔難得與偶像同台,顯得相當緊張,他口窒窒說:「真係太開心,好耐冇聽過Sandy現場唱歌。我依家拖住佢隻手,係咪好唔應該?我覺得10幾年前,我好鍾意呢隻歌,喺唔同地方都有唱過,今日可以喺呢個台一齊合唱呢首歌,簡直係成全咗我夢想,依家緊張得滯添!」
憶蓮亦表示感激安仔及黃柏高(Paco)邀請她擔任嘉賓:「大家畀啲掌聲安仔,佢好努力!」安仔續說:「Sandy好有心,邀請佢嗰時,我話唔可以只係唱一首歌,啲粉絲會唔放過我,佢就話『唱完《至》,唔會又慢歌啦?』,我就話好呀!唱快歌,我哋為大家準備咗小甜品!」
語畢,二人齊齊又唱又跳《傾斜》,憶蓮更興奮得扭籮拍手,之後安仔從後輕抱對方的纖腰,與憶蓮頭貼頭唱歌,令到全場High爆。憶蓮臨下台時,安仔不忘再三多謝對方:「Thank you Sandy,I love you,我仲有咩好講,真係唔話得,好感動。」
在鳴謝環節,全場粉絲大叫安仔太太的洋名,令他尷尬不已,最後新婚不久的安仔也順應民意,兩度在台上公開多謝許太,並怕怕醜醜欲言又止:「佢真係……都係唔講啦,多謝你,衷心多謝。」最後安仔兩度Encore,在點唱環節時,粉絲繼續大嗌許太的名字,安仔再施冧功即場自彈自唱《不要驚動愛情》,雖然忘記歌詞及彈錯,但勝在誠意搭夠,個唱最後在一片喝采聲中完結。

No comments: