Sunday, March 16, 2014

憶蓮&恭碩良睇明哥演唱會

憶蓮3月14日晚和恭碩良到紅館看黃耀明演唱會, 而且在後台滿場飛, 不少人恭喜他們.


蘋果即時 :【明哥開騷】憶蓮Jun拍拖捧場 明哥錫錫林宥嘉
0315 15:36
相隔8年,黃耀明噚晚喺紅館舉行一連兩場《太平山下》個人演唱會,吸引咗啱啱同G.E.M.甩拖、下月將喺香港舉行個唱嘅林宥嘉、何韻詩、盧凱彤、林海峰與太太彭羚、俞琤、林夕、黃偉文、薛凱琪、卓韻芝和劉天蘭等捧場,仲有傳出婚訊嘅恭碩良與林憶蓮,不過憶蓮好怕醜,見到鏡頭都擰歪面,反而恭碩良就鬼死咁high,咁梗係啦,女神都被你私有化啦,仲唔風騷咩?(節錄)


明報 : 林憶蓮被傳8月與恭碩良拉埋天窗,他們前晚結伴睇演唱會,認真甜蜜。


[林宥嘉FB] 雖然我是從觀眾席被點上台抽考,不過我有備而來。回座位以後,隔壁的憶蓮姐姐也表示通過,我太high。香港紅館與明哥一起<漩渦>

No comments: