Friday, October 5, 2018

鍾鎮濤翻唱《傷痕》

Kenny Bee十月推出發燒碟《To Bee Continue》,9首翻唱歌包括林憶蓮 《傷痕》,這首歌是他和杜德偉、呂方等的朋友聚會會歌,前奏一響起,就算他們喝了很多,想睡或想散會時,就會醒一醒,可以繼續再傾再講再喝。其他翻唱歌曲 : 梁朝偉《你是如此難以忘記》、張國榮《由零開始》、徐小鳳《隨想曲》等。

東周刊
故事的角色 鍾鎮濤
「76」會歌
B哥哥和偉仔,都是一班好朋友「76天團」的成員,所以這張碟,B哥哥亦翻唱了林憶蓮的〈傷痕〉。
揀〈傷痕〉呢首歌,同憶蓮冇關係,佢自己都唔知㗎!因為我哋呢班「76天團」久唔久就會聚吓,有時會一齊聽吓歌,即係杜德米(偉)會拎佢鍾意嘅歌嚟播吓,梁朝偉、呂方又會拎佢哋鍾意嘅歌嚟交換聽,我哋每次聽到咁上下,差唔多散嘅時候,就會播〈傷痕〉呢首歌,但通常播完呢,大家又會精神番,又玩過,玩到唔願返屋企,哈哈哈!所以呢首歌,可以話係「76」會歌,都唔知點解成班大男人都好鍾意,咁不如我都唱一個自己嘅版本啦!

No comments: