Thursday, June 14, 2018

【應該係舊相】東方新地 : 同恭碩良拍拖七年|林憶蓮 轉做背後的女人

Jun 9, 2018
愛情來了,相差11年又如何?人辦在眼前,睇吓林憶蓮同Jun恭碩良呢一對拍拖七年愈愛愈難捨難離就知道!其實兩位咁癡纏亦都有道理,無論開騷、出碟定參加內地唱歌真人騷,憶蓮都有Jun打鼓、編曲做監製做背後男人吖嘛!
林憶蓮 掉轉男前女後
不過「女前男後」最近要掉轉,話說Jun同黃貫中等人首度合體騷開,早排憶蓮再同Jun出埠做嘢,今次就輪到憶蓮做番背後女人,粒聲唔出企喺Jun身後等男朋友做訪問。適當時候避開鏡頭唔想搶男朋友鏡,呢啲咪係愛囉!
平時憶蓮開騷做慣新聞焦點,近排輪到恭碩良做番次主角,同五大band神六月合體在紅館開騷,所以兩位出現機場時,憶蓮識做退下火線交畀男友自己問題自己答。
剛踏入52歲生日,憶蓮喺男友面前都不經意好似少女一樣,粗重嘢交晒畀男友做,不時嘟嘴又撒嬌,好可愛噃!

No comments: